Informacja o rozpoczęciu procedury oceny wniosku i wyboru grantobiorcy
- Szczegóły
Na podstawie § 9 pkt. 4 Regulaminu Rady Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie „Sąsiedzi”, informujemy, iż w dniu 15.01.2019 r. rozpoczęto procedurę oceny wniosku i wyboru grantobiorcy w ramach naboru nr: 3/2018/GR w ramach projektu grantowego poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2022 dla Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Sąsiedzi”
Dokumentacja dotycząca XXXIII posiedzenia Rady Stowarzyszenia "Sąsiedzi" z dnia 14.01.2019r.
- Szczegóły
W dniu 14.01.2019 r. odbyło się XXXIII posiedzenie Rady Stowarzyszenia "Sąsiedzi". W załączniku znajduje się protokół z przebiegu niniejszego spotkania.
Zaproszenie na XXXIV Posiedzenia Rady dnia 21.01.2019r.
- Szczegóły
Łomża, dnia 14.01.2019r.
LGD.PR.34.2019
Do wszystkich Członków
Rady Stowarzyszenia „Sąsiedzi”
Uprzejmie informuję, iż w dniu 21 stycznia br. /poniedziałek/ o godzinie 8.00 w Sali Konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (parter) odbędzie się posiedzenie Rady Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi’’ z następującym porządkiem obrad:
Dokumentacja dotycząca XXXII posiedzenia Rady Stowarzyszenia "Sąsiedzi" z dnia 10.01.2019r.
- Szczegóły
W dniu 10.01.2019 r. odbyło się XXXII posiedzenie Rady Stowarzyszenia "Sąsiedzi". W załączniku znajduje się protokół z przebiegu niniejszego spotkania.
Zaproszenie na XXXIII Posiedzenia Rady dnia 14.01.2019r.
- Szczegóły
Łomża, dnia 7.01.2019r.
LGD.PR.33.2019
Do wszystkich Członków
Rady Stowarzyszenia „Sąsiedzi”
Uprzejmie informuję, iż w dniu 14 stycznia br. /poniedziałek/ o godzinie 8.00 w Biurze Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi’’ z siedzibą, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (III piętro, pok. 417) odbędzie się posiedzenie Rady Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi’’ z następującym porządkiem obrad: